بازداشت 2 مافیای مواد به ایران / آنها برادر بودند

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با بیان اینکه در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در شرق پایتخت اقدام به توزیع مواد مخدر می کند.

دستگیری دو برادر مواد فروش و کشف 15کیلو افیونی

به گزارش رکنا، وی افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز های شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به یکی از محلات شرق تهران در یک مخفیگاه آن را دپو و مترصد توزیع آن در سطح شهر تهران می باشد.

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در اقدامی ضربتی وارد مخفیگاه متهم شده و پس از دستگیری وی و همدستش در جستجوی هوشیارانه موفق شدند 15کیلو و 869گرم تریاک را کشف و متهمان مرتبط با این پرونده که دو برادر بودند را پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل  کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: متهمان و مواد مشکوفه پس از انتقال به مقر پلیس ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

کدخبر: 742766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟