قتل معمایی مرد تهرانی پشت فرمان خودرویش / جنایت یا خودکشی؟!

قتل پشت فرمان چند روز قبل رخ داد.در جریان قتل پشت فرمان یک جوان در مرکز تهران کشته شد.ابتدا گمان می رفت ماجرای قتل پشت فرمان، خودکشی باشد.بعد از قتل پشت فرمان هویت مقتول محرز شد.رسیدگی به پرونده قتل پشت فرمان در دستور کار جنایی قرار گرفت.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، اوایل مهر امسال یک رهگذر موقع عبور از یک خیابان در مرکز تهران،متوجه شد که جوانی پشت فرمان یک خودرو 206 افتاده است و بعد از اینکه چند بار به شیشه زد و راننده جواب نداد، پلیس را خبر کرد.

ماموران پلیس در بررسی اولیه اسلحه ای را در دست جوان فوت شده دیدند و این در حالی بود که آن جوان با اصابت گلوله به شقیقه اش جان خود را از دست داده بود.

قتل مرموز مرد جوان با اسلحه پشت فرمان ماشینش

در اولین تحقیقات با بررسی شماره پلاک خودرو،هویت جسد محرز شد.او جوانی متاهل و دارای یک فرزند بود و همسر او در تحقیقات اولیه به پلیس گفت:«عصر روز حادثه همسرم برای خرید بیرون از خانه رفت اما دیگر از او خبری نشد.»

در حالی که فرضیه خودکشی مطرح شده بود،پدر و مادر متوفی اعلام کردند که فرزندشان سرزنده و شاد بوده و تصور اینکه فکر خودکشی به سرش زده باشد بعید است چون انگیزه ای برای این کار نداشت.

در ادامه بررسی ها کارشناس اسلحه اعلام کرد هر چند گلوله از سمت راست شقیقه وارد سر شده بود اما آثار باروت روی دست چپ بود.بنا بر این احتمال خودکشی ضعیف شده و فرضیه قتل قوت گرفت.

بنا بر این گزارش، بازپرس وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق و بررسی دوربین های مداربسته در نزدیکی محل جنایت را صادر کرد و تحقیقات برای افشای راز این پرونده مرموز در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کدخبر: 742377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟