کشف جسد یک مرد در غرب تهران / صورت مرد جوان متلاشی شده بود

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ساعت 10 صبح امروز جمعه 28 آبان ماه، کشف جسد مرد جوانی از سوی راننده ای به ماموران کلانتری 181 اتوبان تهران – کرج گزارش شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت .

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان پلیس با هماهنگی محمد حسین زارع بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی در محل حادثه واقع در وردیج حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

 ماموران پلیس با جسد مرد 38 ساله ای که در یک دره 200 متری با شرایطی که صورت مقتول از بین رفته بود مواجه شدند که روی گردن وی آثار خفگی و ضرب و جرح دیده می شد.

دقایقی بعد ماموران آتش نشانی تهران در وردیج حاضر شدند و با بالا آوردن جسد از دره شرایط را برای تیم تشخیص هویت پلیس مهیا کردند که در ادامه ماموران پلیس در بازرسی از محل مرگ مرد جوان چند ورق قرص کشف کردند.

درحالی که آثار ضرب و شتم و احیانا خفگی در مرگ مرد جوان وجود دارد، احتمال سقوط از ارتفاع و پیدا شدن قرص کنار جسد سبب می شود فرضیه خودکشی پر رنگ باشد.

گفته ها حاکی آز آن است که صورت متوفی براثر شدت ضربه حالت له شدگی دارد و احتمال دارد که دلیل این رخداد سقوط از ارتفاع باشد.

بنابراین گزارش، با دستور محمد حسین زارعی بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی جسد مرد جوان برای بررسی ها به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی جسد و بررسی های بیشتر در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کدخبر: 741993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟