قتل فجیع در بامداد سیاه ارومیه / یک کشته و 3 گلوله خورده روی زمین

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجازه بی قانونی را به هیچ وجه به مخلان امنیت مردم نخواهیم داد، گفت: یکی از متهمان تیراندازی مرگبار سه روز گذشته(جمعه) در ارومیه دستگیر شد.

ناصر عتباتی روز دوشنبه اظهار داشت: در پی مشاجره در فضای مجازی و تلفنی بین طرفین درگیری به خاطر اختلافات طایفه‌ای، در ساعت ۱:۴۵ بامداد روز جمعه متهمان با مراجعه به درب منزل مقتول با اقدام به تیراندازی سبب فوت یک نفر در محل و مجروح شدن سه نفر دیگر شدند.

قتل در ارومیه / مرد تیراندازی دستگیر شد

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: متخلفان از محل متواری شدند که یکی از مجروحان نیز به علت شدت جراحات در بیمارستان ارومیه فوت کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی بیان کرد: به محض اطلاع از این حادثه، موضوع در دستور کار دادستانی ارومیه قرار گرفت و با اقدامات به موقع قضایی و انتظامی بلافاصله یکی از متهمان اصلی دستگیر و سایر متهمان نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.

عتباتی تاکید کرد: به طور قطع متخلفان دیگر نیز در سریع ترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.

وی بیان کرد: در این درگیری که ناشی از یک اختلاف طایفه‌ای بود متاسفانه ۲ نفر از همشهریان به علت مسایل بی ارزش و پیش پا افتاده جان خود را از دست دادند و خانواده های خود را داغدار کردند در حالیکه شاید به سادگی این موضوع قابل حل بود و این اتفاق ناگوار پیش نمی آمد.

وی ضمن درخواست خویشتن داری از طرفین نزاع و دعوت به آرامش، گفت: اقدامات و برخورد قاطع قضایی با مسببین انجام خواهد شد و اجازه بی قانونی را به هیچ وجه به مخلین امنیت مردم نخواهیم داد.

به گزارش ایرنا، دستگاه قضایی در آذربایجان غربی با اراذل و اوباش و هرکسی که آرامش و امنیت مردم را بر هم می‌زنند برخور قاطع کرده و آنها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

کدخبر: 740491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟