فیلم صحنه تصادف خونین اتوبوس کارکنان معدن در اصفهان / بامداد خونین برای 27 مرد
حجم ویدیو: 10.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان تصادفات پلیس راه نائین –یزد علت وقوع حادثه برای کارکنان معدن چادرملو را عدم توجه به جلو راننده اتوبوس اعلام کرده‌اند، گفت: رانندگان سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت و با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

علی محمدهاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۲:۱۰ بامداد امروز، یک دستگاه اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو که در مسیر اصفهان به نائین در حرکت بوده با عقب یک دستگاه تریلر نفتکش تصادف کرده که بر اثر این حادثه ۲۷ تن از مسافران مصدوم شدند.

به گزارش رکنا، وی بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط نجات‌گران پایگاه امداد و نجات هلال احمر و اورژانس تحت اقدامات اولیه درمانی قرار گرفته و ۱۱ تن از مصدومان توسط آمبولانس‌های هلال احمر و ۱۶ مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان نائین منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه فوتی نداشته است، افزود: مصدومان مشکل حادی ندارند، مصدومان این حادثه چون خواب بودند، ضرباتی که به آن‎ها وارد شده، دچار مشکل شدند، ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه عملیات امدادرسانی و انتقال مصدومان حادثه به پایان رسید.

عدم توجه به جلو راننده اتوبوس علت تصادف

اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان درباره این حادثه گفت: مأموران پلیس راه نائین –یزد بعد از اطلاع از این حادثه بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان تصادفات پلیس راه نائین –یزد علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو راننده اتوبوس اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رانندگان سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت و با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و از عجله و شتاب خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین تصادفاتی نباشیم.

کدخبر: 739897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟