دزدان تهرانی با گاز اشک آور به سر قرار می رفتند + فیلم گفتگو و عکس
حجم ویدیو: 14.48M | مدت زمان ویدیو: 00:01:58

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سرهنگ " ضرغام آذین " سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با وقوع سرقت موبایل از یک جوان در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری 118 ستارخان قرار گرفت.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع ماموران کلانتری 118 ستارخان با بازبینی دوربین های مداربسته و تحقیقات میدانی مخفیگاه سارق جوان را در غرب تهران شناسایی کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: در تحقیقات میدانی و اظهارات مالباختگان مشخص شد، سارق پس از قرار گذاشتن با مالباخته تحت عنوان خرید گوشی از سایت دیوار با استفاده از گاز فلفل و چاقو تلفن همراه وی را به سرقت برده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری 118 ستارخان پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب اخذ مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک عملیات منسجم سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ آذین به رکنا، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری 118 ستارخان در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه از شهروندان در غرب تهران اعتراف کرد.

بازداشت سارق خشن در غرب تهران

ایلیا سارق جوان سوژه های خود را از سایت دیوار پیدا می کرد و با قرار سوری لوازم آنها را با استفاده از گاز فلفل و چاقو به سرقت می‌برد !

به چه جرمی دستگیر شدی ؟

سوژه های خود را از سایت دیوار پیدا و از آن ها زورگیری می کردم.

سابقه داری ؟

بله یک سال قبل به جرم حمل موادمخدر بازداشت شدم .

اعتیاد داری ؟

بله گل مصرف می کنم.

چی شد دست به کار خلاف زدی ؟

اشتباه کردم پشیمانم !

بنابراین گزارش، پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 739006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟