دستگیری مرد پلید در پردیس / پلیس فاش کرد

 سرهنگ بهزاد عبدیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر مسافرنما با ۶ فقره سرقت در پردیس خبر داد و اظهار داشت: این سارق زورگیر که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از یکی شهروندان پردیس کرده بود شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش رکنا، عبدیان در تشریح جزئیات بیشتر این عملیات بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت با شیوه زورگیری در منطقه فاز ۸ بلافاصله کارآگاهان آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد که یکی از شهروندان به عنوان مسافر سوار خودروی پراید می‌شود که راننده خودرو با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و کارت بانکی می‌کند و راننده فرار می‌کند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: بلافاصله تحقیقات اولیه از مالباخته صورت گرفته و مشخصات متهم به تمامی واحدهای پلیس شهرستان اعلام شد که با گشت زنی و اقدامات فنی پلیسی کار آگاهان آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری در یکی از محلات پردیس شدند.

عبدیان با اشاره به اعتراف متهم که سابقه دار نیز بوده و به جرم خود مبنی بر ۶ فقره سرقت با شیوه زورگیری از مالباخته‌ها اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ارسال شده است.

کدخبر: 738626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟