تاکسی زرد رنگ به جای مسافر تریاک جابجا می کرد / در تهران فاش شد

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  گفت: با دریافتی خبری مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه خودروی سواری تاکسی زرد رنگ ضمن تهیه مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرزهای شرقی کشور پس از انتقال مواد به شهر تهران، اقدام به توزیع آن در سطح تهران می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

توقیف تاکسی با 10 کیلو هروئین

به گزارش رکنا، وی  تصریح کرد: تحقیقات پلیسی آغاز و ماموران دریافتند راننده تاکسی با همکاری همدستانش به تازگی مقادیری قابل توجه ای مواد مخدر تهیه و درحال حرکت به سمت پایتخت هستند.

این مقام قضائی با اشاره به تکمیل رصدهای اطلاعاتی توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، افزود: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران این پلیس به محور های مواصلاتی اعزام شدند و رصد خودروهای عبوری را دردستورکار قراردادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران عنوان کرد: پس از ساعت ها پایش و گشت زنی هدفمند در یکی از محور مواصلاتی در نهایت خودروی مذکور مشاهده و در یک عملیات ضزبتی و غافلگیرانه توقیف و هر سه سرنشین آن دستگیر شدند.

این مقام انتظامی  با اشاره به این که در بازرسی از خودرو مقدار 10 کیلو و 50 گرم هروئین کشف شد، خاطرنشان کرد متهمان به همراه مواد مکشوفه پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

کدخبر: 737769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟