فیلم صحنه کشته شدن ساناز محمدیان با شلیک اشتباهی پلیس اهواز
حجم ویدیو: 6.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

 سرهنگ محسن دالوند در بیان جزئیات این خبر گفت :ساعت ۱۱ صبح روز جمعه مورخه ۹ مهرماه سال جاری به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات از خانمی در حوزه کلانتری ۲۳ اهواز توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ با شیشه های دودی بلافاصله عوامل گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

به گزارش رکنا،  وی افزود:ماموران پلیس در حین بررسی صحنه و مصاحبه با مالباخته و تایید سرقت مسلحانه توسط سرنشینان پژو پارس سفید رنگ، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، مجدد یک فقره سرقت مسلحانه دیگر در منطقه مهدیس توسط سرنشینان خودرو پژو پارس به عوامل گشت انتظامی اعلام بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند که یک دستگاه پژو پارس سفید با شیشه های دودی که شباهت کامل با خودروی سارقان داشته را رویت، که راننده خودرو به محض مشاهده گشت انتظامی با سرعت از محل متواری شد.

توضیح پلیس در خصوص تیراندازی ماموران گشت در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز اظهار داشت: عوامل انتظامی با کشیدن آژیر اعلام هشدار مبنی بر توقف به راننده خودرو کرده و متاسفانه راننده خودرو توجه به هشدار پلیس نمی کند.

وی افزود: ماموران پلیس برابر قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی می‌کنند اما راننده پژو پارس توقف نمی کند و بعد از تقریبا یک کیلومتر و بر اثر تیراندازی همکاران خودرو متوقف میشود.

سرهنگ دالوند بابیان اینکه در بررسی بعمل آمده مشخص شد خانمی روی صندلی عقب که همسر راننده بوده و متاسفانه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و به بیمارستان اعزام می شود، افزود: متاسفانه این خانم بعد از چند روز که در کما بوده، فوت می شود.

شلیک اشتباهی پلیس به ساناز محمدیان / آریو 3 ساله بی مادر شد

فرمانده انتظامی اهواز ضمن اظهار تاسف و ابراز همدردی با خانواده متوفی  اذعان داشت :مراتب  در دست بررسی است که نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

علی رنجکش

کدخبر: 737700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟