کشته شدن سارق فراری به دست پلیس / در حکیمیه رخ داد

مرگ سارق به دست پلیس اتفاق افتاد.در جریان مرگ سارق، یک متهم به سرقت در بلوار شاهد فوت کرد.ماموران پلیس برای متوقف کردن سارق تیراندازی کرده و باعث مرگ سارق شدند.بعد از مرگ سارق همدست او دستگیر شد.بعد از مرگ سارق مشخص شد او سابقه دار بوده است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، روز چهارشنبه 12 مهر امسال، ماموران کلانتری 146 حکیمیه در برخورد با یک پراید به سرنشینان آن مشکوک شده و اقدام به تعقیب آن کردند.

این در حالی بود که سرنشینان خودرو روی سقف خودرو در آلومینیومی گذشاته بودند که یکی از آانها با دست در آلومینیومی را نگه داشته بود و همین شک ماموران را بیشتر کرد.در همان حال راننده خودرو اقدام به فرار کرد اما ماموران سایه به سایه او را تعقیب می کردند.

در عملیات تعقیب و گریز خودرو پراید با دو موتور سوار در بلوار شاهد در حالی تصادف کرد که خلاف جهت در حال حرکت بود.در همان حال یک مامور از خودرو پیاده شد و برای جلوگیری از بروز خطر برای شهروندان به راننده پراید دستور ایست داد اما راننده اعتنا نکرد.

بنا بر این مامور پلیس با به کار گیری قانون استفاده از سلاح برای توقف خودرو اقدام به تیراندازی کرد که اصابت گلوله به راننده سبب فوت او شد.

سرنشین دیگر خودرو در دستگیر شد و در اعتراف گفت:«در حال برگشت از سرقت بودیم که ماموران پلیس به ما مظنون شدند و ما اقدام به فرار کردیم.»

بررسی سوابق سارقان نشان می داد که آنها از سارقان سابقه دار بودند.

بنا بر این گزارش، پرونده مرگ سارق جوان به شلیک پلیس در شعبه 2 دادسرای امورجنایی تهران پیش روی بازپرس وهابی قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 737067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟