بازداشت زن پلید که 2 مرد اجیر کرده اش بودند / تهدید تهرانی ها با چاقو

اعضای باندی با ربودن مسافران و تهدید، کارت بانکی آنها را گرفته و با موجودی حسابشان طلا می‌خریدند. متهمان در صورت گرفتار شدن، با نقشه‌ای عجیب خود را نجات می‌دادند.

 اوایل مهر امسال مرد جوانی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴تهران، ازسه مرد و یک زن به اتهام آدم ربایی و سرقت پول‌هایش شکایت کرد.

به گزارش رکنا،  شاکی در جریان تحقیقات گفت: از محل کارم در شمال تهران بیرون آمدم تا به خانه بروم که سوار پرایدی با سه سرنشین شدم. سرنشینان پراید در میانه راه با چاقو تهدیدم کردند و کارتم و رمز آن را گرفتند.

بعد با دستگاه پوزی که داشتند، موجودی آن را گرفتند. فهمیدند ۳۰میلیون تومان دارم، دو ساعتی گروگان آنها بودم تا یکی از آنها با کارت ملی‌ام به طلافروشی رفت و با خرید طلا برگشت و بعد مرا با دست و پای بسته در خیابان رها کردند.

نقشه عجیب دزدان برای فراری دادن همدست‌شان از کلانتری

 با این شکایت، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. این در حالی بود که افراد دیگری با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند.

در جریان تحقیقات معلوم شد سارقان زمانی که درخرید طلا با کارت مالباخته‌ها ناکام مانده و با هوشیاری طلافروش دستگیری می‌شدند، نقشه عجیبی را اجرا می‌کردند. آنها مالباخته را مجبور می‌کردند به کلانتری برود و ادعا کند فرد دستگیر شده کارگر اوست که با کارت او قصد خرید طلا دارد.

 سرانجام روزهای پایانی هفته گذشته یکی از شاکیان وقتی همراه یکی از دزدان که دختر جوانی بود، وارد کلانتری شد با داد و فریاد مأموران را با خبر کرد و دختر جوان دستگیر شد.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: این مرد که در طلافروشی بازداشت شده، با دو نفرازهمدستانش مرا ربودند و وقتی فهمیدند در حسابم ۲۸میلیون تومان دارم، برای خرید طلا وارد یک طلافروشی شدند اما با هوشیاری مرد طلافروش یکی از آنها دستگیر شد.

آنها سپس از من خواستند همراه دختر جوانی به کلانتری بروم و با ادعای این‌که فرد بازداشت شده کارگرم است، او را آزاد کنم. آنها‌ تهدید کردند اگر طبق نقشه آنها عمل نکنم، مرا خواهند کشت.

علیرضا بهشتی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴تهران در این باره گفت: با اعتراف دو متهم بازداشت شده، تحقیقات برای دستگیری دو افغان فراری که اعضای فراری این باند هستند، ادامه دارد.

منبع: جام جم

کدخبر: 734563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟