این پسر فقیر قصد فروختن خود را داشت+ عکس

روز سه شنبه، پلیس نیجریه یک مرد جوان ۲۶ ساله به نام علیو ادریس را به دلیل خود فروشی دستگیر کرد. به گفته رئیس پلیس، این جوان به دلیل فقر، عکسی از خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و نوشت خود را با قیمت ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

به گزارش رکنا، ادریس به خبرنگاران گفت که تصمیم گرفته بود خود را به دلیل فقر شدید بفروشد و نیمی از مبلغ را به پدر و مادرش بدهد. پلیس ادریس را به بیمارستان روانی معرفی کرد و در آنجا مشخص شد که وی از هیچ گونه اختلال روانی رنج نمی‌برد.

خودفروشی

اقتصاد نیجریه از ضعیف بودن پول محلی و کاهش درآمد‌های نفتی که ۹۰ درصد از منابع ارزی را تشکیل می‌دهد، رنج می‌برد. پس از دومین رکود اقتصادی در پنج سال به دلیل همه‌گیری، اقتصاد در ماه‌های اخیر به رشد بازگشته است، اما تورم و قیمت‌های بالا همچنان مردم نیجریه را که اکثریت آن‌ها با کمتر از دو دلار در روز زندگی می‌کنند، در فقر بیشتری فرو می‌برد.

به گفته فقی، ادریس روستای خود را ترک کرد و در جستجوی کار به کانو رفت، اما موفق نشد، زیرا نتوانست کاری پیدا کند. الحسبه این جوان را متهم نکرد، اما گفت که او اکنون تحت جلسات آگاه سازی و مشاوره است.

کدخبر: 734445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟