کشف هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در رزن

 سرهنگ مظاهر علیجانی، فرمانده انتظامی رزن گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان رزن با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه نیسان حامل سوخت مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

به گزارش رکنا، او افزود: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ علیجانی گفت: قاچاقچیان، سوخت‌های یارانه‌ای را با قیمت نازل جمع آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می‌کنند که پلیس، با این گونه افراد سود جو به شدت برخورد می‌کند.

خودروی سرقتی از همدان در تویسرکان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان نیز از کشف یک دستگاه خودرو نیسان که در همدان سرقت شده بود، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا نوری گفت: تیم گشت پاسگاه خرمرود شهرستان تویسرکان هنگام گشت زنی در سطح حوزه یک دستگاه خودروی نیسان را مشاهده کردند که در تاریکی شب در حال عبور از یکی از جاده‌های فرعی و صعب العبور کوهستانی بود.

او افزود: مأموران قصد بررسی خودرو را داشتند که راننده شروع به حرکت کرده و پس از تعقیب و گریز، خودرو مذکور را در جاده کوهستانی رها و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

سرهنگ نوری تاکید کرد: با بررسی مدارک خودرو و استعلام شماره پلاک مشخص شد، این خودرو از شهر همدان سرقت شده که برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش برای دستگیری متهم یا متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مردم همواره باید نکات امنیتی را در خصوص نگهداری اموال و وسایل نقلیه خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 734397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟