مراسم یادبودی در ساحل دریای فلوریدا به احترام این پدر مهربان برگزار شد و صدها نفر در وداع آخر پدر، با خانواده‌اش همدلی کردند.

ویلیام موریتز 28 ساله، زمانی که متوجه شد دختر 6 ساله‌اش ناپدید شده به آب زد تا او را نجات دهد، اما اثری از دخترش پیدا نکرد و پس از 5 دقیقه به ساحل برگشت.

این پدر اهل فلوریدا که قرار بود عصر آن روز مراسم خاکسپاری پدرش را برگزار کند، در حال پرس و جو از افراد مستقر در ساحل، متوجه شد که دخترش حدود 10 دقیقه پیش در حال شنا در عمق زیاد دریا ناپدید شده است، پیرمرد حاضر در ساحل به ویلیام گفت بهتر است با نیرو‌های امداد ساحل تماس بگیرد، چرا که رفتن او به منطقه عمیق دریا قطعاً بی‌خطر نخواهد بود و دیگر امیدی به بازگشت دخترش نیست. اما پدر فداکار بدون لحظه‌ای اندیشیدن درباره درست یا غلط بودن تصمیمش به دریا رفت و از نظرها محو شد.

دقایقی بعد تیم امداد پدر را در حالی که دخترش را در آغوش گرفته بود، پیدا کرده و آنان را به بیمارستان منتقل کردند. دختر در پی اقدامات پزشکی جان سالم به در برد، اما پدر جان باخت. مندی همسر ویلیام می‌گوید، ویلیام که عزادار از دست دادن پدرش بود، برای انجام کاری همراه با دخترم، به ساحل رفته بود و دیگر بازنگشت، همسرم ارتباط نزدیکی با پدرش داشت. ما نیز به او و پدر شوهرم وابسته بودیم و تحمل چنین واقعه‌ای برای‌مان غیر ممکن به نظر می‌رسد.

اما وقتی تصور می‌کنم، دخترم نیز ممکن بود جان ببازد، تمام وجودم می‌لرزد. آن روز ما مراسم خاکسپاری پدر شوهرم را کنسل کردیم و روز گذشته مراسم یادبودی به خاطر دو پدر مهربان در کنار دریا برگزار شد. ویلیام قلب Heart مهربان و بزرگواری داشت و زندگی دخترمان را با فدا کردن جان خودش حفظ کرد. او با اینکه مطمئن بود رفتن به منطقه خطرناک دریا ممکن است برایش هیچ بازگشتی نداشته باشد، مرگ را به جان خرید تا شانس خود را برای حفظ زندگی دخترمان امتحان کند. با اینکه او از میان‌مان رفته اما من خوشحالم که بخشی از زندگی‌ام را در کنار مردی مهربان و فداکار گذرانده‌ام. کسی که می‌توانستی روی او حساب کنی و به امیدش قدم برداری.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سرنوشت عجیب 6 مسافر هواپیمای تهران-یاسوج

زلزله شدید در خراسان رضوی

خلبان جنگنده اعزامی در آسمان سوریه دچار خفگی شد

مرگ تلخ کودک زیبای اهوازی در چاه فاضلاب + عکس

دعوای برادران عبدولی با کشتی گیر تهرانی از تشک کشتی تا وسط خیابان +فیلم

فیلمبرداری از فجیع ترین مرگ یک انسان ! + جزییات 16+

انتشار راز سقوط هواپیمای دختر ترکیه ای در ایران تا آخر هفته / از جسد خانم خلبان خبری نیست + عکس

سرنوشت های شوم و مشابه 2 دوست تریلیاردر ایرانی /بابک زنجانی و رضا ضراب از کجا به کجا؟! + جزییات

فیلمبرداری مرد آبادانی از صحنه قتل خودش + فیلم و عکس

ناگفته های مادر جوان اعدامی همدان / چرا اعدام نشد و چرا غافلگیرانه بالای دار رفت + عکس

اعدام قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی در ملأعام + عکس

تنبیه عجیب دختر دانش آموز در آبادان / موهای بلند او را با قیچی بریدن تا ناظم مرد مدرسه نبیند!

شوهرم با دوست صمیمی ام ارتباط پنهانی داشت / آن دو را زیر نظر گرفتم فهمید شوهرم با زن دیگری هم ازدواج کرده است

شوهر سیاه دل زنش را تکه تکه کرد / این مرد در قزوین اعدام شد

کدخبر: 73417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟