ماجرای مرموز حلق آویز شدن دختر 17 ساله در تهران / بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر سه شنبه 4 آبان ماه سال جاری مسئولان بیمارستان مسیح دانشوری در تماس با پلیس از مرگ مغزی دختر 17 ساله ای خبر دادند.

ماموران با حضور در بیمارستان پی بردند که روی گردن دختر 17 ساله شیار گردنی وجود دارد و با توجه به مرموز بودن ماجرا بازپرس شعبانی پای در بیمارستان گذاشت و مشخص شد دختر نوجوان پس از حلق آویز شدن دچار مرگ مغزی شده و برای اهدا عضو به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شده است.

حلق آویز شدن دختر نوجوان در زیرزمین خانه

بدین ترتیب خانواده دختر نوجوان هدف تحقیق قرار گرفتند و پدر این دختر افغان به ماموران گفت: روز 27 مهرماه برای خرید به اطراف تهران رفته بودم و زمانیکه به خانه بازگشتیم با جسد دخترم که خودش را در زیرزمین خانه حلق آویز کرده بود روبرو شدم که خیلی زود ماموران کلانتری 136 فرجام و امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.

تحقیقات در حالی ادامه داشت که برادران دختر افغان  در اظهاراتشان عنوان کردند که خواهرشان امید به زندگی داشته و برای هر روز زندگی هدف و برنامه ریزی کرده است و حلق آویز شدن خواهرشان مشکوک است.

بنا بر این گزارش ،بازپرس شعبانی در این مرحله دستور داد تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار تحقیقات در این پرونده مرموز وارد عمل شوند.

کدخبر: 733953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟