آرایش زنانه یک مرد برای دزدی های خیابانی با خواهرش

متهم اصلی این باندبه هویت(امیر)که خودرابه شکل یک زن آرایش ولباس زنانه می پوشیدبه همراه خواهر و دیگر همدستش تحت عنوان مسافرزن از شهروندان سرقت Stealing می‌کرد.

با ارائه چندین شکایت از سوی شهروندان در خصوص سرقت از آنها در محدوده‌های مختلف شهر، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیم‌های عملیاتی کلانتری‌ مربوطه پس از تبادل افکارواطلاعات بدست آمده انتظامی ومردمی به صورت مستمر مسئولیت رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.

در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت‌ها از سوی یک باندسه نفره با مشخصات ثابت ضمن پرسه‌زنی در محدوده‌های مختلف شهر بوده و تحت عنوان مسافر زن اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند.

مأموران انتظامی بخش‌های مختلف شهر را که احتمال وقوع جرم Crime می‌رفت تحت کنترل و نظارت قرار داده و به گشت‌زنی‌های مستمر در این محدوده پرداختند.

این اقدامات ادامه داشت تا اینکه یکی از شهروندان ضمن مراجعه به مأموران انتظامی مستقر اعلام کرد که از سوی سه نفر با لباس و آرایش زنانه در تاکسی درون شهری مورد سرقت قرار گرفته است که در این راستا مأموران انتظامی این فرماندهی با دریافت مشخصات متهمین، یقین پیدا کردند که سارقین همان باند3نفره زن نما تحت تعقیب می باشند و به این ترتیب به محلی که مالباخته اشاره کرده بود اعزام شدند.

محوطه مذکور تحت کنترل و محاصره قرار گرفت و بدون اینکه شهروندان حاضر در این محوطه دچار مشکل شوند، مأموران توانستند باندسارقین زن نما را شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

متهمین که خود را در محاصره پلیس Police دیدند قصدداشتند با سلاح سرد خود را نجات دهند اما سرعت عمل مأموران به آنها اجازه هرگونه عکس العملی را نداده ودرنهایت موفق به دستگیری و خلع سلاح این باندسه نفره سرقت شدند.

سارقین زن نما پس از بازداشت به کلانتری مربوطه منتقل که در رویارویی با مالباختگان به جرم های خویش مبنی بر سرقت و نیز چندین فقره سرقت دیگر تحت عنوان مسافر زن نما در این محدوده اعتراف کردند و متعاقبا پرونده به همراه متهمین به مراجع قضایی منتقل شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زندانی بچه خوشگل ترین خلافکار جهان است!+عکس

کارتن خواب بخشنده جهانی شد / او در یک بزرگراه هر چه پول داشت داد تا یک زن نجات یابد + عکس

جان‌ باختن سرباز فوتبالیست بابلی در پاسداری از مرزها شرق کشور + عکس

فیلم ضرب و شتم شدید دانشجو در دانشگاه آزاد تهران شمال توسط تیم حراست! / واکنش ولایتی + فیلم

قاتل دوشنبه سیاه محاکمه شد / این دختر اولین قربانی بود + عکس

زنم در روابط زناشویی از پزشک مشاور تلویزیونی مدام تعریف می کرد من هم سرش را بریدم! +عکس

خودکشی راننده تاکسی در فرودگاه امام خمینی

انفجار مرگبار در مراسم عروسی در خمینی شهر

گوش قطع شده سرباز جوان به بازوی او پیوند زده شد! +عکس

این دامدار سوادکوهی به ماده پلنگ آبستن گرفتار در تله هم رحم نکرد! +عکس

اعتماد به یک زن غریبه در اتوبوس آغاز سقوط من به منجلاب و تباهی بود

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به دختر جوان در روز بارانی+ عکس

کدخبر: 73311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟