فریب مردان تهرانی با نقشه های شیطانی / بازداشت ویدا چاقوکش

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در  توضیح این خبر گفت: چند روز قبل مرد جوانی به اداره پنجم پلیس آگاهی رفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط راکبین موتورسیکلت با همدستی دختر جوانی شکایت کرد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: شاکی زمانی که در مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: در اینستاگرام با دختر جوانی به نام ویدا آشنا شدم. دفعه دومی که برای دیدن ویدا به محل قرار در منطقه سرخ حصار رفتم، روی نیمکت پارک نشسته بودیم که 2 پسر موتور سوار به سمت ما آمدند و با تهدید گوشی تلفن مرا سرقت کرده و با ویدا از محل متواری شدند.

دوستی در فضای مجازی به قیمت جان سوژه ها تمام شد

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران افزود: با شکایت مرد جوان تحقیقات برای دستگیری ویدا و همدستانش از سوی کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در ادامه بررسی ها کارآگاهان با شکایت های مشابه مواجه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شکایت هایی مشابه همه نشان از این داشت،  دختری به نام ویدا با آنها در فضای مجازی آشنا شده و در دومین قرار ملاقات در منطقه سرخ حصار با همدستی دو موتورسوار نقشه سرقتشان را اجرا می کرد.

سرهنگ کنجوریان اشاره کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم موفق به شناسایی ویدا و همدستانش شدند. با شناسایی هویت متهمان، ماموران وارد عمل شده و دختر جوان و یکی از همدستانش را بازداشت کردند.

بازداشت دختر سارق چاقوکش تهران

این مقام پلیسی ادامه داد: ویدا در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: در فضای مجازی سوژه ها را شناسایی کرده و پس از طرح دوستی آنها را به محل قرار می کشاندم. اوایل این کار را به تنهایی انجام می دادم و پس از دوستی با پدرام به همراه او و یکی از دوستانش سرقت ها را ادامه دادم. سوژه ها را به منطقه سرخ حصار کشانده و با تهدید چاقو گوشی ها را سرقت می کردیم.

کدخبر: 733094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟