درگیری آتشین بین ماموران پلیس با قاچاقچیان مسلح / در زاهدان رخ داد

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در خصوص جزئیات این خبر گفت: اعضای این باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد مخدر قصد داشتند از طریق یکی از کشورهای همسایه مقادیر زیادی مواد افیونی را به سیستان و بلوچستان و به مرکز شهر زاهدان و سپس به عمق کشور منتقل کنند.

سردار احمد طاهری افزود:پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستانهای زاهدان و خاش، پس از چند روز تلاش شبانه روزی، روز گذشته اعضای این باند را که با یک وانت تویوتا و یک دستگاه پژو405 در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در محور خاش - زاهدان حوالی روستای دجنگ بودند، شناسایی کردند و با آنها درگیر شدند.

درگیری پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان شیشه

وی گفت: در این عملیات که 2ساعت ادامه داشت، خودروی وانت تویوتا قاچاقچیان با آتش پُرحجم ماموران متوقف وضمن هلاکت یک قاچاقچی، دیگر عضو این باند دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این عملیات مقتدرانه و سنگین، خودروی تویوتا حامل موادمخدر دچار حریق شد و مقدار 2تُن موادمخدر صنعتی شیشه کاملا می سوزد گفت:دیگر خودروی متواری، شناسایی شده و تلاش برای توقیف و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

سردار طاهری افزود: در بازرسی از قاچاقچیان و همچنین خودروی متوقف شده، یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب، 10گلوله جنگی کلاش، 2دستگاه تلفن همراه و مقادیر زیادی مهمات جنگی کشف شد.

کدخبر: 731996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟