قتل زن روانسری و آتش زدن جسدش در تب طلای دزدی !

 یک زن جوان جمعه (۲مهر ماه ۱۴۰۰) در شهرستان روانسر از تابع استان کرمانشاه به قتل رسید، جسد این زن پس از ضرب و شتم، به آتش کشیده شده بود و در زیر پل نزدیک به روستای «کلاوه» در محور روانسر- کامیاران رها شده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ ایمان مرادی در خصوص جزئیات جدیدی از پرونده این زن‌ جوان‌ روانسری، اظهار داشت: پس از کشف جسد یک زن جوان در خارج از شهر روانسر که پس از قتل سوزانده شده بود رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

قاتل زن روانسری اعتراف کرد

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان روانسر با انجام تحقیقات گسترده و مراقبت‌های شبانه‌روزی موفق به شناسایی متهم به قتل شده و پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی در یک عملیات منسجم ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی روانسر تصریح کرد: متهم با وجود اینکه در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جنایتی شد، اما در ادامه به قتل زن جوان ،آتش زدن پیکر او و سرقت طلاجاتش اعتراف کرد.

وی یادآور شد: فرماندهی انتظامی شهرستان روانسر یادآور شد کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی‌های به عمل آمده از داخل خودرو قاتل بیش از ۴۱ گرم انواع طلاجات مربوط به مقتول و در بازرسی از منزل این فرد تعداد یک تیغه خشاب و ۳۳ فشنگ سلاح کلاشینکف کشف کردند.

کدخبر: 728432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟