افشای راز 160 خانه فساد در دامغان ! / پلیس نفوذ کرد

سرهنگ سیدرضا علوی در نخستین روز از هفته ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کشف و انهدام این باندهای فساد ، انهدام و متلاشی شدن باندهای فساد در این شهرستان نسبت به سال گذشته ۳۳درصد افزایش یافته است.

به گزارش رکنا، این فرمانده انتظامی ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال ۷۱۶ مورد انواع طرح‌های امنیتی و اجتماعی و اخلاقی در مناطق مختلف این شهرستان برگزار شد.

شناسایی و انهدام 160 پاتوق‌ و باند فساد در دامغان

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه اول امسال ۷۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان دامغان کشف و ضبط شده افزود: با تلاش همکاران ما در پلیس مبارزه با موادمخدر دامغان، کشفیات موادمخدر در این شهرستان با رشد ۳۵درصدی روبرو بوده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان همچنین کشف ۱۷ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: پلیس در برخورد با متخلفان جدی است.

سرهنگ علوی افزود: در شش ماهه اول امسال ۱۲۵۵ مورد سرقت در شهرستان کشف شده که گویای کاهش یک درصدی سرقت‌های امسال در دامغان است. همچنین در شش ماه اول ۱۴۰۰ ششصد و هفتاد و یک فقره سرقت در شهرستان کشف شده که نشان از افزایش حدود ۵۳ درصدی کشفیات سرقت نسبت به سال گذشته است.

وی با بیان اینکه ۲۱۳ نفر در این خصوص دستگیر شدند و تحویل مقامات قضایی شدند ادامه داد: همچنین ۶۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان دستگیر شدند.

کدخبر: 728145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟