این دزد بدشانس در مدرسه محاصره شد + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 29.55M | مدت زمان ویدیو: 00:04:03

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ساعت 5 صبح یکشنبه چهارم شهریور ماه امسال درپی تماس مردمی به مرکز فوریت های 110 پلیسی مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو در خیابان بهنود و سرقت دینام کولر از مدرسه پسرانه میثاق، عوامل تجسس کلانتری 108 نواب با هماهنگی مقام قضایی به صحنه ارتکاب جرم اعزام شدند.

دقایقی بعد ماموران کلانتری 108 نواب به خیابان بهنود مراجعه کردند. در تحقیقات میدانی مشخص شد، متهم  محتویات داخل خودروهای پارک شده در خیابان بهنود را سرقت کرده و پس از آن به پشت بام مدرسه پسرانه میثاق برای دستبرد به دینام کولرهای کلاس دانش آموزان رفته و در آنجا گرفتار شده است.

ماموران کلانتری 108 نواب بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند. عوامل تجسس کلانتری به دلیل احتمال سقوط سارق از ارتفاع با آتش نشانی تهران تماس گرفتند و با کمک نردبان هیدرولیکی سارق را به دام انداختند و به کلانتری منتقل کردند.

گفتگو با رئیس کلانتری 108 نواب

سرهنگ " سید جلال حسینی " در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا ماجرای دستگیری سارق را اینطور توضیح داد: درپی تماس شهروندان مبنی بر سرقت محتویات خودرو در یکی از خیابان های نواب ماموران کلانتری به صحنه جرم اعزام شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری پس از تحقیقات میدانی و اقدامات فنی متوجه شدند سارق باطری 3 خودرو را سرقت کرده و برای  دستبرد  دینام کولری به پشت بام یک مدرسه مراجعه کرده است.

رئیس کلانتری 108 نواب تصریح کرد: ماموران کلانتری پس از مسدود کردن راه های فرار برای  دستگیری سارق اقدام کردند که با مقاومت متهم مواجه شدند.

سرهنگ حسینی  افزود : با توجه به ارتفاع زیاد پشت بام مدرسه و احتمال سقوط سارق ماموران کلانتری با سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تماس گرفتند و سارق را با نردبان هیدرولکی به زمین انتقال دادند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: سارق سابقه دار پس از انتقال به کلانتری صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو شهروندان اعتراف و دلیل سرقت هارا نیاز مالی برای خرید موادمخدر عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهم جهت سرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 726943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟