اشک تمساح پس از شکستن توبه در زندان + عکس و فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 40.50M | مدت زمان ویدیو: 00:05:32

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ بهمن ساکی رییس کلانتری 118 ستارخان به رکنا گفت: در پی شکایت های متعدد مبنی بر سرقت موبایل قاپی در محدوده ستارخان تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که سارقان در پشت چراغ قرمز چهارراه ها، پمپ بنزین و مکان های ترافیکی از فرصت استفاده کرده و دست به سرقت گوشی های موبایل می زنند.

رییس کلانتری 118 ستارخان ادامه داد: تیم پلیسی با رصد دوربین های مداربسته خیلی زود اعضای این باند را شناسایی کردند و در بررسی ها مشخص شد که یکی از سارقان یک هفته قبل با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و دوباره دست به سرقت می زند و همین سرنخ کافی بود تا ماموران متهمان را ردزنی کنند.

سرهنگ بهمن ساکی گفت: تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 12 شامگاه 4 مهرماه  متهم برای سرقت دست به کار شده بودند که در حین سرقت دستگیر شدند.

گریه های سارق توبه شکسته

سارق جوان که 24 سال دارد در حالیکه 2 هفته است از زندان آزاد شده در حالی که اشک می ریزد و گریه می کند تاکید مواد مخدر شیشه او را به اینجا کشیده است.

سابقه داری؟

بله، یکبار بخاطر سرقت دستگیر شدم.

چه زمانی از زندان آزاد شدی؟

یک هفته بود که آزاد شده بودم.

قبول داری سرقت کردی؟

فقط یک فقره سرقت کردم که دستگیر شدم، من موتور سوار بودم و رفیقم گوشی موبایل را سرقت کرد و سوار بر موتور پا به فرار گذاشتیم.

چرا دوباره دزدی؟

چون مواد کشیدم، 4 روز بود که خانواده ام مرا به زور در خانه نگه داشتند که سراغ مواد نروم و برای من یک خودروی وانت و گوشی موبایل خریده بودند که با آن میوه بفروشم اما من دوباره رفتم سراغ مواد و خودم را بدبخت کردم.

چرا رفتی سمت مواد مخدر؟

بگم رفیق ناباب دروغ گفتم، خودم دلم خواسته که رفتم سراغش، اشتباه کردم، بعد از 4 روز دوباره رفتم تو پارک محل و با دوستانم مواد کشیدم.

خانواده ات شرایط خوبی برایت فراهم کرده بودند چرا دزدی؟

فقط مواد مخدر باعث این اتفاقات است.

از زنان هم دزدی می کردی؟

نه، من در پرونده قبلی که 5 ماه زندان بودم فقط از مردها دزدی می کردم چون خودم ناموس دارم و حتی رم گوشی های سرقتی را تخریب می کردم که عکس های شخصی افراد دست کسی نیفتد.

چه افرادی را هدف سرقت قرار می دادی؟

کسانی که با گوشی موبایل در حال درخواست اسنپ بودند، چون حواسشان به گوشی موبایلشان نبود و گوشی  را در دستشان می گرفتند و ما هم در یک فرصت مناسب دست به سرقت می زدیم.

سرقت بخاطر مواد مخدر

دومین عضو این باند سرقت موبایل قاپی که سارق 20 ساله و تازه کار است نیز می گوید فقط بخاط اعتیاد دست به دزدی زدم.

اعتیاد داری؟

بله

چرا دزدی؟

بخاطر اعتیاد دست به سرقت زدم.

تحصیلات؟

تا کلاس یازدهم درس خواندم.

چرا رفتی سراغ مواد مخدر؟

پدر و مادرم از هم جدا شده بودند، خواهرم ازدواج کرد، تنها بودم به همین خاطر رفتم سراغ مواد مخدر.

بعد از موبایل قاپی چه می کردی؟

اولین کار این بود که همان پشت موتور سیم کارت را دور می انداختیم و گوشی را خاموش می کردم.

ارزشش را داشت؟

نه، پشیمانم اشتباه کردم.

بنا بر این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 726863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟