بازداشت 49 دزد در سرقت 19 تن پسته میلیاردی / در کرمان رخ داد

به گزارش رکنا، در اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته ۴۰ سارق در رفسنجان دستگیر شدند، متهمان به ۲۱ فقره سرقت  اعتراف کردند و در مجموع  ۱۸ تن و  ۳۵۵ کیلو  پسته سرقتی از آنان  کشف شد.

به گزارش رکنا، سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان از کشف یک دستگاه خودروی پراید سرقتی و دستگیری سارقان پسته در  کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد. 

کشف ۱۹ تن پسته سرقتی با دستگیری ۴۹ سارق

سرهنگ «منصور رمضان نژاد» اظهارکرد :  به دنبال اعلام  سرقت پسته در روستای «نصرت آباد» بلافاصله موضوع به نیروهای انتظامی گزارش و مشخص شد سرقت توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید انجام شده است. وی افزود: در این  زمینه، ماموران انتظامی بخش پاریز،  پراید  مزبور  را هنگام عبور از این منطقه مشاهده و متوقف کردند که ضمن دستگیری سه  متهم در بازرسی از این خودرو  چهار گونی پسته سرقتی کشف و مشخص شد ،این  خودرو نیز سرقتی است و چندی قبل، از یکی از محله های اطراف سیرجان به سرقت رفته است.وی  خاطرنشان کرد: هر سه  متهم افغانستانی بودند و دو  دستگاه تلفن همراه متعلق به مال‌باختگان نیز از آنان کشف شد و  متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل  مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری باند شش نفره سارقان پسته  هنگام  سرقت توسط ماموران یگان امداد و پاسگاه  انتظامی محی آباد خبر داد.  سرهنگ « مهدی پور امینائی» گفت: اعضای این باند به هفت فقره سرقت از باغ های  پسته اعتراف کردند و از آنان مقدار ۵۰ کیلو پسته سرقتی نیز کشف شد.
کدخبر: 725382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟