جنجال فیلم سگ آزاری در نوشهر / عذرخواهی شورای شهر + فیلم تلخ
حجم ویدیو: 2.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

 پیام عذرخواهی رسمی اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای تازه آباد نوشهر در مورد انتشار فیلم انتقال سگ بلاصاحب که نگرانی افکار عمومی را به همراه داشته است که یک نسخه از آن برای رسانه رویداد ارسال شده به شرح ذیل میباشد؛

"سلام و درود خدمت یکان یکان مخاطبین گرانقدر و مردم عزیز و بزرگوار"

به گزارش رکنا، در پی انتشار فیلمی از انتقال سگ بلاصاحب از روستای تازه آباد به مکانی دیگر ، که در شبکه های مجازی دست به دست میشود و موجبات ناراحتی و آزرده خاطر شدن اقشار مختلف را فراهم نموده است . 

متاسفانه در انتقال یکی از همان سگ ها که با صحنه دلخراش رو برو شدیم و احساسات همه ما جریحه دار شد ، به استحضار میرساند، همانگونه که شما هم در جریان هستید حمله سگهای بلاصاحب به اهالی و ایجاد رعب و وحشت در بین محل موجب شد تا مسئولین پس از چندین بار نامه نگاری به مراجع و محیط زیست و ... که هیچ ترتیب اثری داده نشد ، به فکر جمع آوری این سگها شوند.

اما متاسفانه و متاسفانه اشتباه احدی از پرسنل باعث شد تا یک قلاده سگ مورد نظر در کلیپ  چند متری روی اسفالت کشیده شود .

بنا نداریم و نمیخواهیم این کار  قبیح  و غیر انسانی  را توجیح نمائیم، اما پس از تحقیقات متوجه شدیم عمدی در کار نبوده و راننده اتومبیل لحظه ای غافل شد و احساس میکرد سگ همچنان پشت سر ماشین میدود و صحنه ای دلخراش ایجاد شد .

 اینکار به درخواست اکثر اهالی انجام شده و پستهای ارسالی اهالی و ساکنین  از گلایه وجود سگها در کانال تازه آباد موجود میباشد.

اصل کار که جمع آوری سگها بود کار درستی بود اما متاسفانه از روش نادرستی استفاده شد .مضافا دیروز همین سگ به یکی از کودکان ۶ ساله محل حمله نموده و او را زخمی کرده است و در مرکز واکسن پیشگیری از هاری در خیابان بابا طاهر واکسینه شد .مجددا طی تماس  خانمی  با شورا و دهیاری مبنی بر وجود یک سگ  در حیاط منزل شخص مذکور و حالت تهاجمی به اهل خانه پرسنل جهت کمک راهی شدند و قصد دور کردن حیوان را داشتند .

ولی متاسفانه در انتقال آن  از شیوه درست و اصولی استفاده ننمودندکه این امر خاطر عزیزان را مکدر و ناراحت نموده است .ایضا قصد هیچگونه حیوان آزاری بصورت عمدی نبوده است .ما به عنوان نمایندگان این روستا با نهایت ادب و احترام از همه  شما بزرگواران عذر خواهی نموده و از این باب متاثر و متاسفیم.

باشد که شاهد چنین صحنه ها و رفتارهایی در آینده نباشیم .و از متولیان این امر خواستار جمع آوری اصولی و یا ساماندهی  این حیوانات هستیم .

ایضا از دغدغه های فرماندار محترم جناب یزدانی و دادستانی محترم و پیگیریهای معاونت سیاسی امنیتی و دیگر عزیزان  کمال تشکر را داریم.

کدخبر: 725129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟