قتل هولناک بر سر دختر کرجی / چاقوی قاتل سینه نسیم را شکافت

در پی درگیری دو پسر جوان یک نفر به قتل می رسد. این قتل که 5 سال قبل رخ می دهد با اهداف اصطلاحاً ناموسی انجام شده است. پسر جوان در جریان درگیری با رفیق اش او را به قتل می رساند. این پرونده قتل از 5 سال قبل باز بود تا این که پسر جوان توانست با رضایت اولیای دم و پرداخت 2 و نیم میلیارد تومان از قصاص قتل رها شود.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال 95 به‌دنبال درگیری شبانه بین دو جوان در محدوده ولد آباد کرج شروع شد. زمانی که گشت پلیس در محل حضور یافت با پیکر خونین پسر جوانی به نام نسیم 21ساله روبه‌رو شد که با انتقال وی به بیمارستان ساعتی بعد به‌علت شدت جراحات وارده جان باخت و تلاش برای دستگیری عامل قتل از سوی پلیس آغاز شد. پس از دستگیری متهم و انتقال به اداره پلیس آگاهی استان البرز وی به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

قتل ناموسی برای دختر جوان

میثم 20 ساله در بازجویی‌ها گفت: من و نسیم به‌خاطر یک دختر که مدتی بود با او آشنا شده بودیم درگیر شدیم. من هرگز قصد کشتن نسیم را نداشتم در جریان درگیری که حدود ساعت سه بامداد رخ داد من با چاقویی که همراهم بود فقط می‌خواستم او را بترسانم اما ناگهان چاقو به سینه‌اش وارد شد و من از ترس فرار کردم.

به‌دنبال اعتراف‌های این پسر جوان وی در دادگاه کیفری استان البرز به اتهام قتل عمد محاکمه شد.

در جریان محاکمه مشخص شد پدر و مادر مقتول از هم طلاق گرفته‌اند اما هر کدام قصاص قاتل فرزندشان را از رئیس دادگاه خواستار شدند و طولی نکشید که حکم قصاص صادر شد و با تأیید حکم از سوی قضات دیوانعالی کشور میثم در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت،اما با گذشت 5 سال از این ماجرا او توانست ساعتی قبل از اجرای حکم با کمک مددکاران زندان و قاضی اجرای احکام رضایت اولیای دم را با پرداخت دو و نیم میلیارد تومان به دست آورد و با پرداخت مبلغ شرط شده از مرگ نجات یافت.

این متهم به‌دنبال رهایی از قصاص بزودی از نظر جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری یک استان البرز بار دیگر محاکمه می شود.

کدخبر: 724770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟