شکنجه های تلخ در اسارتگاه برادر / خواهر این مرد 30 ماه ضجه زد + عکس

چند روز پیش مأموران پلیس شهر کراچی تماسی دریافت کردند که از درگیری همسایه‌ها با مردی جوان در یکی از محله‌های این شهر حکایت داشت.

وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند، مردم محل را دیدند که مرد جوانی را دستگیر کرده و اجازه نمی‌دادند که فرار کند. همسایه‌ها می‌گفتند که این مرد از ماه‌ها پیش خواهرش را در اتاقی زندانی کرده و او را شکنجه می‌کند. ظاهرا آن روز همسایه‌ها با شنیدن ناله‌های زن جوان که از آپارتمان یک‌خوابه به گوش می‌رسید، متوجه ماجرا شده و برادر شکنجه‌گرش را دستگیر کرده بودند.

به گزارش رکنا، ماموران مرد جوان را بازداشت کردند و قدم به داخل آپارتمان گذاشتند. آنها پس از ورود به داخل تنها اتاق‌ خانه، زنی جوان و لاغر را دیدند که روی تختخواب افتاده بود. او چنان لاغر و نحیف شده بود که حتی نمی‌توانست به‌درستی حرف بزند.

زن جوان 30ماه زندانی برادرش بود

ماموران پلیس، اورژانس را خبر کردند و زن جوان به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. همزمان مردی که خود را عموی این زن معرفی می‌کرد، نزد مأموران پلیس رفت و از برادرزاده‌اش به نام اقبال شکایت کرد.

او گفت: 3سال قبل پدر و مادر اقبال و خواهرش فوت کردند و من تصمیم گرفتم که از خواهر او که دختری جوان بود، نگهداری کنم. اما حدود 30ماه پیش، اقبال به خانه ما آمد و با درگیری و تهدید، خواهرش را دزدید و رفت. بعد از آن هرچه تلاش کردیم با اقبال و خواهرش تماس بگیریم، موفق نشدیم. ما در این مدت از سرنوشت او و خواهرش بی‌خبر بودیم تا اینکه متوجه شدیم اقبال بعد از دزدیدن خواهرش، او را به آپارتمانی که در آن زندگی می‌کرد، برده و در آنجا زندانی کرده است.

شکنجه زن جوان در دخمه برادر

از سوی دیگر همسایه‌ها نیز به پلیس گفتند: ماه‌ها پیش متوجه شدیم که اقبال زنی را به خانه‌اش آورده و می‌گفت که خواهرش است. بعد از آن دیگر این زن را ندیدیم تا اینکه صدای ناله‌های زنی را از داخل آپارتمان شنیدیم و فهمیدیم که او خواهر اقبال است که در همه این سال‌ها در اتاق زندانی است؛ برای همین وقتی اقبال قصد ورود به خانه‌اش را داشت، او را دستگیر کردیم و ماجرا را به پلیس اطلاع دادیم.

ماموران پلیس در ادامه تحقیقات متوجه شدند که زن جوان 30‌ماه تمام گروگان برادرش بوده و در همه این مدت در اتاقی کوچک زندانی بوده است. لاندهی شهنواز چاچار، یک مقام پلیس محلی پاکستان در این‌باره گفت: این زن در شرایطی وحشتناک در خانه برادرش پیدا شد. سر وی طاس شده و در همه این مدت مورد شکنجه قرار گرفته بود.

با دستگیری برادر شکنجه‌گر ، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 723116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟