این مرد مشهدی بخاطر درد معده اش بازداشت شد + جزئیات

سرهنگ دهقانپور در ادامه به دومین پرونده پلیسی که منجر به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در مشهد شد، اشاره کرد و افزود: در این عملیات مأموران دایره تجسس، کلانتری شهید فیاض بخش حین گشت زنی و پایش یکی از مناطق تحت حفاظت خود به رفتار مردی جوان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر موضوع به سراغ وی رفتند.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس مشهد ادامه داد: متهم که با دیدن مأموران قانون دست و پایش را گم کرده بود و در برابر سؤالات ضابطان قضایی به ضد و نقیض گویی افتاده بود برای بررسی دقیق تر به کلانتری شهید فیاض بخش منتقل شد. پس از انتقال این فرد به کلانتری مشخص شد که وی از توزیع کنندگان مواد مخدر است و هم اکنون نیز ده ها بسته مخدر را بلعیده و به نوعی در معده اش انباری کرده است.

این مقام ارشد انتظامی مشهد بیان کرد: پس از مشخص شدن ماجرا و با توجه به درد معده ای که متهم داشت، بلافاصله متهم با دستور قضایی به یکی از مراکز درمانی منتقل و با انجام اقدامات به موقع پزشکی تعداد 84 بسته ماده مخدر از او کشف شد. مواد افیونی کشف شده از این سوداگر مرگ 780 گرم و از نوع تریاک است.

به گفته دهقانپور، متهم برای دریافت اقدامات پزشکی به صورت تحت الحفظ به یکی از بیمارستان های مشهد انتقال یافت و تحقیقات از این فرد برای شناسایی همدستانش ادامه دارد.

منبع: شهرآرا

کدخبر: 722562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟