2 زن ساده لوح در دام رمال شیطان صفت شهرری + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 13.26M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

مرد شیطان صفت به بهانه رمالی و دعانویسی زنان تهرانی را هدف نیت شوم خود قرار می داد.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری به رکنا گفت: چندی قبل گزارشی از سوی شهروندان و امام جمعه شهرستان باقرشهر به پلیس مخابره شد و در بررسی ها مشخص شد که یک مرد در پوشش رمالی و دعانویسی اقدام به اغفال زنان می کند.

اقدام شیطانی در پوشش رمالی

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات در دستور کار ماموران کلانتری 175 باقرشهر قرار گرفت و مشخص شد این مرد در پوشش رمالی و دعانویسی زنان را فریب داده و دست به اقدام شیطانی می زند که در یک عملیات غافلگیرانه این مرد که از متهمان سابقه دار است دستگیر شد.

سرهنگ جلیلیان به رکنا گفت: متهم در اعترافاتش عنوان کرده که 10 قبل نیز بخاطر فریبکاری در پوشش رمالی و سواستفاده از احساسات زنان در منطقه خانی آباد دستگیر شده و روانه زندان شده است و پس از آزادی دوباره دست به این اقدام مجرمانه خود زده است.

این مقام پلیسی اظهار داشت: متهم از زنان بین 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان کلاهبرداری کرده و دست به اقدامات شیطانی نیز زده است که در عملیات پلیسی دستگیر شد.

اعتماداراذل و اوباش به مرد رمال

فرمانده انتظامی شهرری گفت: متهم در تبلیغات خود اظهار داشته برای اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر می تواند دعانویسی کند تا پلیس موفق به دستگیری آنها نشود و جالب اینکه برخی از فروشندگان مواد مخدر و یکی از اراذل و اوباش سطح یک منطقه با مراجعه به این فرد با دریافت دست نوشته در این باور بودند که از نگاه پلیس در امان هستند غافل از اینکه پلیس خود این متهم شیاد را دستگیر کرده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده و تحقیقات برای شناسایی طعمه های این مرد شیطان صفت ادامه دارد.

کدخبر: 722273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟