قتل مرد خارجی در قشم / بازداشت قاتل فراری بعد از 10 ساعت

غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی یک فقره قتل در یکی از روستاهای قشم و فراری شدن قاتل ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قشم قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیمی متشکل از ماموران زبده انتظامی شهرستان پس از انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی و نامحسوس متهم را شناسایی و فرایند دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

 دستگیری قاتل در کمتر از10ساعت در قشم

فرمانده انتظامی استان اذعان کرد:مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضائی متهم را در اسکله لافت در حالی که قصد خروج از شهرستان را داشت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان تصریح کرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار "غلامرضا جعفری" در پایان با اشاره به اینکه این قاتل برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

کدخبر: 721325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟