پاتک پلیس به پارک جمشیدیه / انهدام پاتوق لاکچری ها

سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت موتورسیکلت‌های گرانقیمت شهروندان در پارک جمشیدیه پایتخت، ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران نسبت به بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: پس از انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم موتورسیکلت شهروندانی که برای سپری کردن اوقات فراغت خود به پارک جمشیدیه می‌آمدند، را در فرصتی مناسب سرقت می‌کند.

سرهنگ کالوسی تصریح کرد: پس از رصد این منطقه توسط همکارانم، متهم پرونده حین سرقت موتورسیکلت پارک شده در حاشیه پارک مذکور شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

بازداشت سارق موتورسیکلت‌های گران قیمت در پارک جمشیدیه

وی افزود: متهم در اعترافات خود اعلام کرد که موتورسیکلت‌های گران قیمت را مورد هدف خود قرار داده و در یک فرصت مناسب آن‌ها را به سرقت می‌برده و پس از آن نیز اموال مسروقه را به یک واسطه با قیمت ۲ الی ۳ میلیون تومان به فروش می‌رسانده است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه رابط خریدار این پرونده نیز دستگیر شد، بیان کرد: ارزش مالی موتورسیکلت‌های مسروقه هر کدام حدود ۸۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه متهم این موتورسیکلت‌ها را کمتر از یک دقیقه به سرقت می‌برده است، گفت: شهروندان نسبت به ایمن کردن موتورسیکلت‌های خود دقت بیشتر داشته باشند و از قفل دیسک، ردیاب، قفل چرخ و ... استفاده و وسیله نقلیه شان را در معابر عمومی به حال خود رها نکنند.

کدخبر: 720333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟