پایان 6 سال فرار قاتل 4 زن و مرد کرمانی / سارق مسلح چطور بازداشت شد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سارق مسلح تحت تعقیب مراجع قضائی استان کرمان و عامل قتل مسلحانه خانواده ۳ نفره و یک شهروند کرمانی، پس از ۶ سال زندگی مخفیانه در ایرانشهر خبر داد.

سردار" احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی خود سارق مسلحی را که در چند روز قبل اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه سواری پژو پارس کرده بود شناسایی و او را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: با انتقال متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی ایرانشهر و طی بررسی هویتی و سوابق او مشخص شدکه این فرد اهل استان کرمان بوده و در تاریخ پانزدهم خردادماه سال ۹۴ طی درگیری مسلحانه بین ۲ طایفه در شهرستان رودبار کرمان با شلیک سلاح کلاش اقدام به قتل ۴ نفر از جمله ۳ عضو یک خانواده و یک شهروند دیگر کرده و از همان تاریخ تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی آن استان بوده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان بلوچستان تصریح کرد: متهم دستگیر شده به مدت ۶ سال در یکی از روستا‌های ایرانشهر زندگی مخفیانه‌ای داشته و در این مدت در امر سرقت فعال بوده است.

سردار طاهری در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت متهم پس از اقرار به جنایات ارتکابی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان کرمان معرفی شد.

کدخبر: 720233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟