حشیش و گل در سیگارهای الکترونیکی در ایران  + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 32.57M | مدت زمان ویدیو: 00:04:26

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: مصرف مواد مخدر از نوع گل و حشیش و سیگارهای الکترونیکی که تحت عنوان روغن حشیش است برای افراد بسیار خطرناک و قدرت تخریب بالایی دارد.

وی افزود: موضوع قابل توجه  بحث موضوع بذر شاهدانه است که THC آن از کشورهای اروپایی وارد کشور می شود و THC این نوع مواد مخدر 35 است در صورتیکه THC طبیعی گل بین 3 تا 5 است یعنی قدرت تخریب این شاهدانه ها که از کشورهای اروپایی به ایران منتقل می شود 7 برابر تخریب شاهدانه طبیعی آن است.

سیگار الکترونیکی

دلیل آزادی مصرف مواد مخدر گل در کشورهای اروپایی چیست؟

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: جوان ها سوال می کنند که چرا در کشورهای اروپایی انواع مواد از نوع گل آزاد است اما در ایران ممنوعیت دارد که باید عنوان کرد قدرت تخریب مواد گل در کشورهای اروپایی 3 است اما این مواد در ایران بخاطر شاهدانه هایی که قاچاق می شود 35 است.

قدرت بالای تخریب مغز با مصرف سیگارهای الکترونیکی

سرهنگ حسنوند در خصوص قدرت تخریب سیگارهای الکترونیکی گفت: سیگارهای الکترونیکی که روغن حشیش دارد قدرت تخریب آن 85 است و فردی که از این مواد مصرف می کند دچار توهم، ترس و تخریب سلول های مغزی می شود و این نوع مواد روی مغز تاثیر می گذارد و یک حفره سیاه در مغز ایجاد می کند.

وی در پایان گفت: خانواده در زمان برخورد با این سیگارهای الکترونیکی از پلیس برای فرزندانشان مشاوره بگیرند و با سختگیری هایشان مانع استفاده فرزندانشان از این سیگارهای الکترونیکی شوند.

 

 

کدخبر: 719824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟