مبلغان اوباشگری در فضای مجازی سلماس در دام قانون

سرهنگ رمضان فتح الهی فرمانده انتظامی شهرستان سلماس گفت:به دنبال اعلام گزارشاتی در خصوص فعالیت فردی در بستر فضای مجازی برای تبلیغ بزه های اخلاقی و نیز ترویج فرهنگ اراذل و اوباشگری در سلماس مراتب به سرعت در دستور کار مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سلماس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او گفت:پس از انجام اقدامات پیچیده فنی و شناسایی در بستر فضای مجازی، مشخص شد این فرد خود نیز سابقه حبس داشته و اکنون که از زندان خارج شده با استفاده از امکانات پوشش زنده تصویری در بستر فضای مجازی اقدام به تبلیغ اقدامات مجرمانه و چندین مورد حمایت از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار شهرستان کرده است.

فرمانده انتظامی سلماس گفت :از جمله مهمترین جرم های مرتکب شده توسط این فرد می‌توان به برگزاری مجالس لهو و لعب در باغات اطراف شهر سلماس و پخش در لایو شخصی خود، مدح اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در سطح شهرستان و حمایت از اقدامات مجرمانه آنان، اشاعه فرهنگ لاتی و قمه کشی ، ارتباط با اراذل اوباش متواری شهرستان در راستای ساپورت مالی نامبردگان، توهین و فحاشی به مردم و افراد قانون مدار، سخره قرار دادن اقدامات پلیس در سطح جامعه ونیز احکام صادره از سوی مرجع قضایی برای اراذل و اوباش و... است.

سرهنگ فتح الهی گفت:مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سلماس پس از شناسایی کامل این فرد و با هماهنگی مقام محترم قضایی طی عملیاتی وی را دستگیر کرد و پرونده پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شد.

او گفت:فرهنگ سازی استفاده صحیح از فضای تبادل اطلاعات و بستر فضای مجازی امروز مهمترین وظیفه دستگاه های فرهنگی و حتی پلیس است؛ اما مردم و خانواده های عزیز هم باید با مراقبت های رفتاری از فرزندانشان مراقب باشند تا این فضا به عرصه ای برای تبلیغ و ترویج آسیب های اجتماعی و اقدامات مجرمانه از سوی فرزندانشان نشود.

وی گفت:به همه اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت اجتماعی و روانی مردم هشدار می دهیم که پلیس با تیزبینی تمام تحرکات و حرکات آنان را زیر نظر دارد و در صورت بروز چنین اقدامات مجرمانه ای چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی، پلیس با جدیت تمام جلوی این اقدامات را خواهد

کدخبر: 719113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟