زن آفریقایی را از فرودگاه امام ربودند / فرار از اسارتگاه در بومهن

سرهنگ « بهزاد عبدیان » گفت: در پی تماس تلفنی خانمی مبنی بر اینکه ساعاتی پیش جهت عزیمت به منزل یکی  اقوام از فرودگاه امام سوار خودرو شدم و بواسطه کسی که فارسی می توانست صحبت کند منظورم را به راننده خودرو گفته که  من را به آدرس مد نظر در تهران ببرد.

ولی متاسفانه ایشان  من را به بومهن  برده و در داخل اتاق یک خانه من را زندانی کردند  و من نیز از نبود آنها از فرصت استفاده کرده و از آنجا فرار کردم  و در داخل کیف من مقدار دو هزار دلار ویک عدد گوشی  بوده که آنها  را به سرقت بردند.

زن آفریقایی در خلوتگاه مردان بومهن گرفتار شد

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدیان تصریح کرد: کارآگاهان  پلیس آگاهی  با پیگیری های متعدد وانجام تحقیقات سرنخ هایی از متهمان  دریافت نمودند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که دونفر بودند  در یک عملیان ضربتی دستگیر شدند  و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت به عنف خود اعتراف کدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس  در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خطاب به شهروندان توصیه کرد؛ : از شهروندان می خواهیم در  هنگام  مواجهه  با  خودروها وراکبین موتور سیکلت های مشکوک از آنها فاصله گرفته و  مراتب را سریعا" از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کدخبر: 718042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟