راز الکلی بهروز را یک زن جوان برملا کرد / پلیس تهران وارد عمل شد

سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" در توضیح خبر بیان کرد:  چهاردهم اسفند سال گذشته خانم جوانی که مالک شرکتی در زمینه تولید الکل بود به پلیس مراجعه کرد و اظهارکرد: حدود ۸ ماه قبل، شخصی به نام بهروز به شرکتم مراجعه کرد و خود را مأمور خرید مجتمع تجاری معرفی کرد و بعد از آن به مدت ۸ ماه، هر ماه حدوداً 40 لیتر برای مرکز تجاری الکل ضد عفونی کننده خریداری کرد.

الکل های تقلبی بهروز در تهران کشف شد

به گزارش رکنا، وی افزود: اما بعد از مدتی، مدیریت مجتمع تجاری با من تماس گرفت و مدعی شد با توجه به قیمت بالای الکلی که برای آنها فاکتور کرده ام، محصول از کیفیت پایین برخوردار است و باعث آسیب جدی به پوست کارکنان این مرکز تجاری شده است. درصورتی که الکل های تولیدی شرکت مشکلی ندارد و تصور می کنم در این میان اتفاقی رخ داده باشد.

معاون مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی  تهارن ادامه داد: با شکایت رئیس شرکت تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

سرهنگ تقی پور اضافه کرد: در ادامه تحقیقات با هماهنگی های قضائی، نمونه ای از الکل ارائه شده به مجتمع تجاری به آزمایشگاه سازمان غذا و دارو ارسال شد. با انجام آزمایشات، مشخص شد ترکیبات الکل مواد غیر استاندارد و سمی است و حاوی بیش از 70 درصد متانول که بسیار ارزانتر از اتانول است، می باشد.

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس پایتخت با بیان اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد که مامور خرید شرکت با همکاری شوهر خواهر خود اقدام به جعل مدارک و فاکتورهای خرید و توزیع الکی تقلبی به جای الکل اصلی پرداخته اند، تصریح کرد:  با مشخص شدن این موضوع و کشف حقیقت در نهایت با دستور بازپرس پرونده، هر دو متهم دستگیر و به جرم خود معترف شدند و با صدور قرار وثیقه به زندان منتقل شدند.

کدخبر: 716834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟