کشف جنازه زن و مرد ناشناس در تانکر آب شرکت وابسته به گل گهر /لباس زمستانی به تن اسکلت ها

دادستان سیرجان اعلام کرد: براساس اعلام پلیس آگاهی بقایای جنازه زن و مردی میانسال در تانکر آب یکی از شرکت های پیمانکاری معدن گهرزمین وابسته به گل گهر این شهرستان کشف شده است.

محسن نیک‌ورز روز شنبه اظهارداشت: کارگران متصدی هنگام تنظیف اسکلت دو جسد را داخل تانکر مشاهده کردند.

کشف جنازه در تانکر آب

به گزارش رکنا، وی توضیح داد: بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت های پیمانکار گهرزمین، این تانکر بتازگی برای انتقال آب امور معدن خریداری شده بود که هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، ۲ جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده می کنند و به مسئولان شرکت خبر می دهند.

نیک ورز گفت: با توجه به اینکه اجساد کشف شده لباس زمستانی به تن داشتند و زمان فوتشان هم معلوم نیست احتمال گذشت یکسال از زمان فوت آنان وجود دارد؛ اجساد پوسیده بوده و بوی گندیدگی هم نداشته است.

این مسئول قضایی با بیان اینکه تشخیص هویت اجساد ، تاریخ دقیق فوت و علت فوت نیاز به بررسی فنی و زمان دارد ادامه داد: اجساد زن و مرد میانسالی تشخیص داده شده اند که ظاهرا معتاد بوده اند و بر اثر سرمای شدید یا مصرف مواد مخدر فوت شده اند.

دادستان سیرجان گفت: در بررسی های اولیه مشخص شده موضوع جنایی نیست و حتی طی مدت ها نیز در حوزه ما اعلام مفقودی نبوده است که بتوانیم راحت تر اجساد را شناسایی کنیم و شناخت هویت شان در دست بررسی است.

سرهنگ مجتبی جهانشاهی رئیس پلیس آگاهی سیرجان نیز  گفت: تلاش ها برای تشخیص هویت این افراد وجود دارد و احتمال غیربومی بودن افراد جانباخته در تانکر وجود دارد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

کدخبر: 715681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟