فیلم چرخاندن دزدان ترسناک خرم‌آباد در خیابان ها !
حجم ویدیو: 12.02M | مدت زمان ویدیو: 00:02:14

به گزارش رکنا، سارقان مسلح با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت از مردم در برخی از شهرستان‌های استان لرستان کرده بودند، با دستور مقام قضایی در خیابان‌های شهر خرم‌آباد گردانده شدند.

بارها شنیده‌ایم‌ که مجرم یک روز به صحنه جرم باز می‌گردد حال این بار سارقان مسلح طلا و جواهرات از منازل در استان لرستان با دست و پایی بسته، فارغ از همه آن قدرت‌نمایی‌ها و عربده‌کشی‌ها در صحنه جرم حاضر شدند.

 زنان محله که یک روز با دیدن آنها ترس همه وجودشان را گرفته بود حالا با شجاعت مقابل‌شان ایستاده‌اند و همزمان صدای کشدار زنجیر پای مجرمان بر آرامش کوچه خط می‌اندازد. این روایت امروز گرداندن سارقان مسلح در خیابان‌ها و محلات خرم‌آباد بود، گرداندن سارقان مسلح و متخلفان در کوچه و خیابان هم از آن دست حکم‌ها است که می‌تواند بازدارنده باشد.

امروز چندین سارق مسلح که مرداد ماه امسال اقدام به سرقت کرده بودند، در سطح شهر خرم‌آباد گردانده شدند و صحنه جرم در منازلی که سرقت از آنها انجام گرفته بود، بازسازی شد.

15 سارقی که در روزهای نهم، سیزدهم، نوزدهم و بیستم و چهارم مرداد ماه امسال با ورود مسلحانه اقدام به سرقت طلا و جواهرات مردم کرده بودند پس از دستگیری امروز با دستور مقام قضایی توسط نیروی انتظامی در شهر خرم‌آباد گردانده شدند تا درس عبرتی باشد برای افرادی که امنیت و آسایش مردم را سلب می‌کنند.

داریوش شاهون‌وند دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد در حاشیه این اقدام اظهارداشت که جزای سارقان مسلح دستگیر شده به اتهام محاربه با اشد مجازت و اعدام است که جلسات دادرسی این متهمان به صورت علنی برگزار می‌شود.

کدخبر: 714262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟