دسیسه پلیدانه زن تهرانی در داروخانه های تهران چه بود ؟ + جزئیات

 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری خانمی خبر داد که با ادعای بازرس وزرات بهداشت بودن ، از 3 داروخانه 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش رکنا،  سرهنگ "جلیل موقوفه ای" در توضیح این خبر بیان داشت: روز گذشته یکی از متصدیان داروخانه محدوده خیابان ابوذر با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد، خانمی به محل داروخانه وی مراجعه و مدعی است بازرس وزارت بهداشت است و قصد بازرسی از داروخانه  را دارد ولی به بهانه های مختلف پیشنهاد پرداخت پول می دهد.

بازرس قلابی وزارت بهداشت به دام افتاد / او یک زن بود

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 161 ابوذر  برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شد، ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که مدارک همراه این خانم جعلی بوده و بازرس وزارت بهداشت نمی باشد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری ابوذر انتقال و به 3 فقره اخاذی به همین شیوه از متصدیان داروخانه ها معترف و در همین رابطه با تلاش پلیس هر سه مال باخته شناسایی شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری ها را 10 میلیارد ریال اعلام کرده اند و متهم با دستور قضائی برای کشف سایر جرایم مشابه در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کدخبر: 714143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟