جنجال فیلم خانم دکتر که پلیس راهور اجازه تردد نداد / واکنش فرماندار آبیک
حجم ویدیو: 149.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22

به گزارش رکنا، شهرام احمدپور، فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به ماجرای اتفاق افتاده در روز چهارشنبه-۲۷مرداد ماه- و ممانعت از تردد پزشک در ایست و بازرسی اتوبان کرج‌-‌قزوین گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا همه مجوزهای تردد ابطال شد؛ اما در جلسه ستاد کرونا استان قزوین با توجه به همجواری شهرستان آبیک با استان‌های البرز و تهران و اینکه تعداد زیادی از کادر درمان آبیک ساکن این استان‌ها هستند صدور برگه مجوز عبور برای آنان مطرح شد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: بر اساس آنچه در ستاد استانی کرونا مطرح شد برای ۵۱ نفر از کادر درمان بیمارستان شهدا و ۴۳ نفر از کادر بیمارستان ولیعصر با مهر فرمانداری شهرستان آبیک برگ تردد صادر شده و مشخصات برگ تردد به دو نماینده بیمارستان ارسال و به پلیس اعلام شد.

وی با تاکید بر اینکه برگه تردد کادر درمان دارای وجاهت است عنوان کرد: باوجود ابطال برگه‌های تردد مطابق با مصوبات ستاد ملی در خصوص برخی مشاغل از جمله پزشکان استثنا وجود دارد و پزشکان می‌توانند از آن استفاده کنند و این برگه‌ها نیز با اجازه ستاد کرونا استان قزوین صادر شد.

بی‌توجهی به برگه تردد و کارت پزشکی قابل توجیه نیست

رئیس ستاد کرونا شهرستان آبیک ادامه داد: در ماجرای اتفاق افتاده در هفته گذشته و ممانعت از عبور پزشک بیمارستان ولیعصر در ایست و بازرسی اتوبان کرج‌-‌قزوین به برگه تردد و کارت پزشکی توجه نشده و حتی پس از حضور مدیر بیمارستان نیز برای عبور به پزشک اعتماد نشده و حتی در روزهای بعدی نیز این پزشک جریمه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک در پایان گفت: حتی با فرض بر اینکه اسامی این افراد در سامانه ثبت نشده باشد نیز این اقدام پذیرفتنی نیست؛ چرا که فردی که در ایست و بازرسی قرار دارد به سامانه دسترسی ندارد که بداند پلاک‌ها ثبت شده یا نه و بنابراین می‌توان گفت در ابتدای امر به برگه تردد و کارت پزشکی توجه نشده است.

کدخبر: 713934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟