رمال میلیاردر مسجدسلیمان دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ مختار حیدری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: به دنبال وصول یک فقره پرونده نیابت قضائی از استان همجوار در خصوص کلاهبرداری با شگرد دعانویسی و رمالی از طریق شبکه اجتماعی تلگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مسجدسلیمان با انجام اقدامات فنی و تخصصی هویت متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری بیان داشت: متهم به همراه سایر اعضای خانواده با روش اعتماد سازی بین مردم و همچنین ایجاد کانال‌های تلگرامی در فضای مجازی از شرایط و مشکلات خانوادگی شهروندان سوء استفاده کرده و از این طریق ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان در خاتمه با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، افزود: مجرمان سایبری با سوءاستفاده از شرایط و مشکلات خانوادگی شهروندان، برای خود کسب و کار مخفی دعانویسی و رمالی راه اندازی کرده‌اند و از این طریق پول‌های هنگفتی به دست می‌آورند، که خانواده‌ها باید در این خصوص هوشیار بوده و به هیچ وجه به این افراد اعتماد نکنند و در صورت مشاهده صفحاتی با مضمون رمالی و دعانویسی می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

کدخبر: 713289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟