بازداشت عامل توهین به کرمانشاهی ها / او شاخ اینستاگرام بود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از بازداشت شاخ اینستاگرامی کرمانشاه که در کلیپی در پیج شخصی خود الفاظ بسیار زشت و رکیکی را منتشر کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه از بازداشت شاخ اینستاگرامی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: اخیرا یکی از شاخ‌های اینستاگرامی کرمانشاه در کلیپی که در پیج شخصی خود منتشر کرد الفاظ بسیار زشت و رکیکی را به‌کار برده بود.

وی تصریح کرد: انتشار این کلیپ بازتاب‌های وسیعی را در فضای مجازی به‌دنبال داشت به گونه‌ای که چهره‌ای منفی را از مردم کرمانشاه به مخاطبین نشان می‌داد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: بکار بردن سخنان سخیف و زشتی که توسط این فرد به زبان آورده شد رنجش خاطر بسیاری از کرمانشاهیان که آن را دیده بودند به همراه داشت.

وی اضافه کرد: براین اساس دستور بازداشت این فردا را که سابقا نیز به دلیل این نوع از رفتارها دستگیر شده بود را صادر کردیم.

کرمی عنوان کرد: این فرد شاخ اینتساگرامی که تعدادفالورهای زیادی جمع کرده یک شب را در بازداشت بسر برد و روز بعد نیز با اظهار ندامت از رفتارش و اخذ تعهد کتبی آزاد شد.

وی اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد که عده‌ای با اینگونه رفتارهای سخیف و دور از شأن با آبروی مردم کرمانشاه بازی کنند و در صورت مشاهده برخوردی جدی صورت خواهیم داد.

کدخبر: 712993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟