قتل فاطمه با هاون / حمید بیماری شیطانی داشت

قتل همسر در پاکدشت اتفاق افتاد.در جریان قتل همسر یک مرد جوان همسر خود را به قتل رساند.متهم بعد از قتل همسر فرار کرد اما بعد از چند روز خودش را معرفی کرد و به قتل همسر اعتراف کرد.متهم به زودی به اتهام قتل همسر در دادگاه محاکمه می شود.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 14 دی ماه سال 99 زن جوانی به پلیس پاکدشت مراجعه کرد و گفت:«ساعتی قبل مادر شوهر فاطمه با من تماس گرفت. من زن دایی فاطمه هستم. مادرشوهر فاطمه به من گفت که سر و صدای درگیری فاطمه با شوهرش را شنیده بوده است. خانه فاطمه و شوهرش طبقه پایین خانه مادر شوهرش است. ساعتی بعد مادر شوهر فاطمه متوجه می شود که دیگر از خانه پسر و عروسش صدایی نمی آید. بعد چون نگران شده به طبقه رفته بود و در را با پیچ گوشتی باز کرده بود. یکدفعه با جسد غرق در خون فاطمه که کف آشپزخانه افتاده بود مواجه شد و با من تماس گرفت و گفت فاطمه به قتل رسیده است.»

این در حالی بود که شوهر فاطمه به نام حمید از صحنه قتل متواری شده بود.

اعتراف قاتل پاکدشت به قتل همسر

زن جوان 24 ساله مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود و فشار بر گلوی او مشهود بود.تحقیقات از خانواده او آغاز شد و مادر فاطمه در اولین اظهارات خود به ماموران پلیس گفت:«چند وقتی بود که دخترم از بدرفتاری شوهرش به ما شکایت می کرد.فاطمه می گفت که حمید حشیش مصرف می کرد و برای همین دچار سوظن می شد.دخترم می گفت که شوهرش او را به باد کتک می گیرد و به او فحاشی می کند.»

در حالی که شواهد نشان می داد قاتل فاطمه کسی جز شوهر او نیست تلاش برای پیدا کردن ردی از او آغاز شد.اما چند روز بعد حمید خودش را معرفی کرده و به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت:«احساس می کردم همسرم با مردان غریبه رابطه دارد و چون به مظنون شده بودم بین ما درگیری رخ داد.چند ضربه با چاقو و هاون به او زدم و بعد با دستانم گلویش را فشار دادم و یکدفعه متوجه شدم که دیگر نفس نمی کشد.»

خودکشی قاتل پاکدشت بعد از قتل همسر

حمید در اعترافات خود گفت:«بعد از اینکه فهمیدم فاطمه نفس نمی کشد، رگ دست خودم را زدم و کمی بی حال شدم. اما کمی که حالم بهتر شد از محل حادثه فرار کردم.»

در پرونده معاینه بالینی متهم ذکر شده که او افکار خودکشی و دیگر کشی دارد. همچنین در پرونده ذکر شده که بیم تجری از سوی متهم و تهدید و آسیب به اطرافیان وجود دارد.

با تکمیل پرونده قضایی و ارجاع به شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران، شمارش معکوس برای محاکمه متهم آغاز شد.

کدخبر: 711567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟