انهدام باند سرقت 30 میلیاردی منازل جنوب شهر اصفهان

 حسین تُرکیان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت پول نقد، طلا و جواهرات از منزل وی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی صحنه جرم و جمع آوری مدارک و مستندات لازم دریافتند که این سرقت توسط 3 نفر از افراد سابقه دار که با همدستی یکدیگر باند مجرمانه ای را تشکیل دادند رخ داده است.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی هویت اصلی سرکرده این باند سرقت، اقدامات لازم در خصوص دستگیری وی را انجام داده و طی هماهنگی با مقام قضائی این فرد را طی عملیاتی منسجم و ضربتی  در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

تُرکیان گفت: این سارق پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته علی رغم اینکه از بیان حقیقت خودداری می‌کرد اما در نهایت پس از رویارویی با مدارک و مستندات وقوع سرقت ها  لب به اعتراف باز کرده و به ۸ فقره سرقت منزل در محدوده جنوب شهر اصفهان اقرار کرد.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط اعضای این باند توسط کارشناسان مربوطه بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است،عنوان داشت از تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: اقدامات  پلیسی کارآگاهان برای دستگیری ۲ همدست دیگر این سارق  ای کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 711437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟