2 برادر خلافکار با شگردی ماهرانه جیب مردم را خالی می کردند

کلاهبرداری 2 برادر را به دردسر انداخت. معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خبر داد. این 2 برادر قصد کلاهبرداری با یک زمین دولتی را داشتند. یکی از متهمان پرونده کلاهبرداری سروش نام دارد. سروش چندین سابقه کیفری در زمینه جعل عنوان، کلاهبرداری، رابطه نامشروع، هتک حیثیت و ... دارد.

 سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" اظهار کرد، خرداد ماه امسال، حراست بنیاد مستضعفان در تماس با پلیس اعلام کرد که شخصی قصد فروش یکی از زمین های متعلق به بنیاد مستضعفان به ارزش 200 میلیون ریال را با نامه مزایده جعلی دارد.

وی  افزود: بدنبال اعلام این خبر کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی وارد عمل شدند. و در نهایت ۲۴ تیر امسال2 برادر را درحال معامله و فروش زمین فوق با 2 قرارداد مزایده جعلی با مهر و سربرگ بنیاد مستضعفان در خیابان نارمک بودند، دستگیر کردند.

 معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: یکی از متهمان به نام سروش لباس مبدل به تن داشت و مدعی شد که از جعلی بودن قرارداد بی خبر است و به درخواست برادرش در این معامله حاضر شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان مطلع شدند سروش چندین سابقه کیفری در زمینه جعل عنوان، کلاهبرداری، رابطه نامشروع، هتک حیثیت و ... دارد.

سرهنگ کارآگاه تقی پور در پایان گفت: در ادامه بررسی ها متهم دیگر مدعی شد که سروش برنامه ریزی این معامله جعلی را انجام داده است. در ادامه بررسی ها سه شاکی در این خصوص شناسایی شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

کدخبر: 709822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟