قتل پسرتهرانی با سیانور ! / معما 3 ساله شد ! + جزییات تلخ

قتل با سیانور در باقرشهر اتفاق افتاد. قتل با سیانور بوده است یا خودکشی با سیانور مشخص نشده است. قتل با سیانور توسط پدر و پسر رخ داد. متهم پرونده قتل با سیانور فرار کرده است. قتل با سیانور برای سال 97 است.

عصر بیست و هشتم اسفندماه سال ۹۷ مرد میانسالی با  با اورژانس تماس گرفت و گفت دوست پسرش به نام ایمان که مهمان خانه شان در باقرشهر بوده ،تشنج کرده و حالش بد است.

 با این تماس ماموران اورژانس به خانه این مرد رفتند و با پیکر بی‌جان ایمان۳۰ ساله روبه رو شدند.  اما در آن خانه خبری از مردی که با پلیس تماس گرفته بود نبود.

 با مرگ مشکوک ایمان جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بررسی پرداخت .همسایه ها گفتند آن روز ایمان میهمان خانه پدر و پسر به نام‌های مصطفی و مرتضی بوده است و آنها بلافاصله بعد از مرگ میهمانشان خانه را  ترک کرده اند.

 وقتی پزشکی قانونی علت مرگ ایمان را مصرف قرص سیانور اعلام کرد ، پرونده رنگ و بویی جنایی به خود گرفت وپلیس مصطفی ۳۰ساله را که دوست صمیمی قربانی بود بازداشت کرد .اما دریافت پدر وی به افغانستان گریخته است و ردی از وی به دست نیامد.

ایمان در پرونده قتل با سیانور چطور با سیانور کشته شد؟

 مصطفی در بازجویی ها گفت :من و ایمان سال ها  هم دوست بودیم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم .او با خانواده اش زندگی می‌کرد و همیشه از رفتارهای بد آنها گلایه داشت .حتی ایمان چند بار گفته بود می خواهد خودکشی کند و به زندگی اش پایان دهد. من از ماجرای مرگ او اطلاعی ندارم و آنروز اصلاً در خانه  حضور نداشتم .او در غیاب من با پدرم قرار ملاقات گذاشته بود .من احتمال میدهم  ایمان با خوردن قرص سیانور خودکشی کرده است.

ادعای پسرجوان در حالی مطرح شد که همسایه ها گفته بودند وی را دیده اند که همان ساعت از خانه اش خارج شده است.

 پلیس در ادامه تحقیق ها به بازجویی از مادر مصطفی پرداخت. این زن گفت: پسرم و ایمان با هم رفت و آمد داشتند. ایمان  همیشه از بدرفتاری خانواده اش گلایه داشت و احتمالاً به همین خاطر خودکشی کرده است.پسرم  و او خصومتی با هم نداشتند.

 در ادامه تحقیقات روشن شد پدر مصطفی که به افعانستان گریخته بود در آنجا به  اتهامی دیگر بازداشت شده و در زندان است .

مصطفی نیز که مدعی بود از نحوه مرگ دوستش اطلاعی ندارد و بی دلیل بازداشت شده  با قرار وثیقه ۲۵۰ میلیون تومانی آزاد شد تا به اتهام وی رسیدگی شود. قرار بود مصطفی که حالا تنها مظنون این  پرونده است در  شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود اما او در جلسه دادگاه  حاضر نشد .

در ابتدای جلسه پدر و مادر ایمان برای مصطفی درخواست قصاص را مطرح کردند.

 پدر ایمان در حالی که اشک می ریخت گفت :پسرم مدتی بود با دوستش اختلاف حساب پیدا کرده بود. او از مصطفی و پدرش مرتضی طلب داشت اما آنها طلبش را نمی دادند .من بارها از پسرم خواسته بودم رابطه اش را دوست افغان اش قطع کند اما گوشش بدهکار نبود.من  من شک ندارم آنها پسرم را با خوردن سیانور کشته اند اما حالا مدعی هستند پسرم خودکشی کرده است .من برای آنها قصاص می خواهم .

وی ادامه داد: مصطفی که با قرار وثیقه آزاد بود در دادگاه حاضر نشده و فرار است.او بی شک مجرم است  و اگر بی گناه بود در دادگاه حاضر می شد.پدرش هم از ایران فرار کرده است .من تقاضا دارم تا به پرونده پسرم رسیدگی شود.پسرم بی گناه کشته شده است.

 با پایان اظهارات این  پدر، قضات دادگاه جلسه را به روزهای آینده موکول کردند تا مصطفی به دادگاه احضار شود.

کدخبر: 709573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟