قاتل به دار آویخته شد اما زنده ماند / صحنه باور نکردنی در عنبرآباد

اعدام قاتل برای چند ثانیه اجرا شد ولی زنده از بالای چوبه دار به پایین آمد.

ابراهیم سلیمانی،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآبادگفت:بامداد امروز با تلاش و میانجیگری مسئولان قضایی، جوانی که به دلیل ارتکاب قتل عمد به قصاص محکوم شده بود، لحظه کوتاهی پس از اجرای حکم صادره، با گذشت و بخشش خانواده مقتول از مرگ نجات یافت و به زندگی برگشت.

به گزارش رکنا، او افزود: تلاش‌های دست اندرکاران قضایی شهرستان عنبرآباد و نیز بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت و دادیار شعبه اجرای احکام زندان جیرفت جهت دعوت به صلح و سازش خانواده مقتول جای تقدیر ویژه دارد.

بخشش قاتل که بالای چوبه دار هم رفت

سلیمانی تحقق این بخشش و گذشت را از برکات دهه امامت و ولایت و به ویژه عید غدیرخم دانست و با اشاره به تاکید دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) به گذشت و بخشش، ادامه داد: دستگاه قضایی با متخلفان به ویژه مجرمان جرائم خشن بشدت برخورد می‌کند، اما در کنار آن با تکیه بر آموزه‌های دینی، سنت حسنه بخشش را امری مهم و حیات بخش در جامعه می‌داند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از همه شهروندان خواست در هنگام تصمیم گیری، آرامش خود را حفظ کنند و با اندیشیدن به عواقب عمل خود از هر گونه اقدام احساسی و از روی عصبانیت خودداری نمایند تا دیگر شاهد جرم و جنایت در جامعه نباشیم.

کدخبر: 709304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟