سرقت مجسمه های شیر و خورشید طلایی در  تهران + فیلم  گفتگو
حجم ویدیو: 17.68M | مدت زمان ویدیو: 00:02:24

تابستان امسال با وقوع سرقت های متوالی از فروشگاه های در شرق تهران ماموران کلانتری 159 بی سیم تجسس های خود را آغاز کردند و پس از چند روز سارق حرفه ای را به دام انداختند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سرهنگ " رضا میرزایی " رئیس کلانتری 159 بی سیم درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت از مغازه و خانه های شرق تهران پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران کلانتری 159 بی سیم پس از رصد های اطلاعاتی و اقدامات فنی با بازبینی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی سارق حرفه ای در شرق تهران شدند.

سرهنگ میرزایی افزود: ماموران کلانتری 159 بی سیم پس از اخذمجوز های لازم قضایی در یک عملیات هماهنگ با تدابیر امنیتی موفق به دستگیری سارق حرفه ای در شرق تهران شدند.

رئیس کلانتری 159 بی سیم با بیان اینکه متهم صراحتا به سرقت ها اعتراف کرده است، در پایان خاطرنشان کرد: سارق حرفه ای پس از اعترافاتش به مرجع قضایی معرفی شد.

گفتگو با سارق حرفه ای در شرق تهران

سارق میانسال ماجرای بازداشت خود را اینطور به خبرنگار توضیح داد: با پرسه زدن در سطح خیابان های شرق تهران خانه هایی که چراغشان خاموش بود را انتخاب و در زمان مناسب  اموال با ارزش مردم را از همان خانه و مغازه ها سرقت می کردم.

سارق تهرانی ادامه داد: متاهل هستم و با پول اموال سرقتی زندگی می کنم. قبلا هم به جرم سرقت بازداشت شدم و حبس کشیدم در حال حاضر که فکر می کنم متوجه می شوم کار خلاف ارزشش را ندارد و پشیمان هستم.

کدخبر: 708511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟