پرش مرگبار از بالکن در سرقت طلا / دزد تهرانی در بیمارستان بستری شد

پریدن از بالکن یا پنجره در برخی سرقت ها توسط سارقان صورت می گیرد . پریدن از بالکن در سرقت ها به این دلیل است که مجرم تحت هر شرایطی شده می خواهند فرار کنند تا دست قانون به آنها نرسد. در این پرونده پریدن از بالکن سارق هنگام فرار پریدن از بالکن را انتخاب کرد حتی اگر منجر به کشته شدنش می شد تا بتواند از مهلکه جرم فرار کند. این سارق در پریدن از بالکن در تهران زخمی شده و در بیمارستان بستری شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق حرفه ای و کشف ۳۰۰ میلیون طلای سرقتی در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: شب گذشته ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس هنگام گشت زنی در محدوده  شهرک قدس،  ۳ سارق را حین سرقت از یک منزل مسکونی مشاهده کردند.

کشف ۳۰۰ میلیون طلای سرقتی در غرب تهران

به گزارش رکنا، وی  بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با اقدامات فنی و پلیسی در یک عملیات ضربتی سارقان را در خانه مذکور به دام انداختند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  تصریح کرد: پس از دستگیری ۲ متهم، یکی از سارقان که راهی جز تسلیم شدن در برابر ماموران قانون نداشت،  اقدام به فرار و پریدن از بالکن خانه ۲ طبقه کرد که در پی آن متهم مصدوم و به بیمارستان برای سیر مراحل درمان منتقل شد.

وی افزود : در بررسی ها بیشتر  ۳۰۰ میلیون طلای سرقتی از متهمان کشف و  ۲ سارق سابقه دار در بازجویی های فنی صراحتا به سرقت منازل شهروندان در غرب تهران اقرار کردند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه حال عمومی متهم مصدوم مساعد گزارش شده است در پایان خاطرنشان کرد: کشف جزئیات سرقت های ارتکابی متهمان  و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

کدخبر: 708217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟