قتل اکبر به خاطر آواز خواندن / او مزاحم خانواده مسعود بود + عکس

به گزارش رکنا، بیست و چهارم آذرماه سال ۹۸ جنازه نیمه جان یک کارگر ساختمانی به نام اکبر به بیمارستانی در غرب تهران منتقل شد . مرد جوانی که وی را به بیمارستان منتقل کرده بود مدعی بود اکبر از بالای ساختمان به پایین سقوط کرده است اما جای چاقو خوردگی روی کتف و قفسه سینه وی  نمایان بود که شک پزشکان را برانگیخته و ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در جریان قرار گرفتند .

اکبر تحت عمل جراحی قرارگرفت اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد و ماموران پلیس برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند .

با تحقیق پلیس از دوستان اکبر و همسایه ها مرد ۳۶ ساله ای به نام مسعود به اتهام درگیری با کارگر ساختمانی ردیابی و بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد .

وی گفت  کارگر ساختمانی را به خاطر سر و صدا  و آوازخوانی کشته است .

این مرد  در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

قتل کارگر ساختمانی در غرب تهران

 در ابتدای جلسه اولیای دم  درخواست قصاص را مطرح کردند.

 وقتی مسعود روبه روی قضات ایستاد گفت :کارگران در ساختمان روبرویی خانه مان مشغول به کار بودند. آنها همیشه سر و صدا می کردند .شبها با صدای بلند آواز می خواندند و با هم شوخی می کردند. ظهرها  هم  همیشه صدای خنده شان به گوشم می رسید .خانواده‌ام در آسایش نبودند. به همین خاطر چند بار به آنها تذکر داده بودم اما بی اعتنا به تذکر من به سر و صداها ادامه می دادند .

وی ادامه داد : آخرین بار اکبر را مقابل خانه دیدم و به او تذکر دادم  اما وقتی به من بی اعتنایی کرد با او درگیر شدم و در اوج عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم. همان موقع پدرم او را سوار ماشین کرد و به بیمارستان رساند. من واقعا قصد کشتن او را نداشتم و در اوج عصبانیت کنترلم را از دست دادم.

با پایان دفاعیات این متهم ، ادامه جلسه رسیدگی به خاطر عدم حضور وکیل وی به روزهای آینده موکول شد.

کدخبر: 705453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟