بازداشت زن بی آبرو که کرمان را به هم ریخته بود

رئیس پلیس فتا کرمان از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز 500 میلیون ریالی خبر داد و گفت: یکی از دلایل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، دسترسی آسان  فرد کلاهبردار به اطلاعات بانکی افراد است که مسبب آن خود افراد هستند.

سرهنگ امین یادگارنژاد در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع شکوائیه ای به این پلیس مبنی بر برداشت غیرمجاز 500 میلیون ریال از حساب بانکی، موضوع  جهت شناسایی و دستگیری عاملان جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

زن بی آبرو در کرمان دستگیر شد

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم یک زن  به‌ هویت معلوم در استان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی‌، نامبرده دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد که پس از مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود عنوان داشت، پس از دستیابی به اطلاعات حساب بانکی شاکی،  به راحتی اقدام به برداشت غیرمجاز در چند مرحله از حساب شاکی نموده است.

وی با اشاره به معرفی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی به عموم شهروندان توصیه کرد: به راحتی به افراد اعتماد نکنند و به هیچ‌ وجه اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند تا از این طریق مانع سوءاستفاده سارقان و مجرمان شوند.

سرهنگ یادگارنژاد با بیان اینکه ممکن است کلاهبرداری به روش‌های مختلفی صورت گیرید از شهروندان درخواست کرد، سرویس پیامک حساب بانکی‌‌شان را فعال ‌نمایند تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده احتمالى، سریعا از آن مطلع شوند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان در پایان گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق 110 یا سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند.

کدخبر: 704587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟